Dordrechts Museum
Periode: 2003 – 2006
Functie: marketing
Inhoud: De collectie van het Dordrechts Museum bestaat uit schilderijen, tekeningen, grafiek, foto’s, beeldhouwwerken en keramiek. De kern is echter de schilderijenverzameling vanaf de 17de eeuw. De functie marketing richtte zich zowel de corporate als op de projectcommunicatie. Het museum speelt een belangrijke rol in het gemeentelijk citymarketing beleid.
Resultaat: In mijn functie was ik medeverantwoordelijk voor de marketing en pr, waaronder de overzichtstentoonstelling van ‘Witsen (1860-1923). Stemmingen’. Door de tentoonstellingen en programma’s zoals Tussen Kunst & Kitsch en Museumgasten kreeg het museum landelijke media aandacht. Tevens was ik betrokken bij de ontwikkeling van de website.
Op dit moment wordt het museum verbouwd, maar het museum presenteert zich op tal van locaties in de stad, in openbare gebouwen en naast het Huis van Gijn (Dordrechts Museum aan de Haven).
Klik hier voor meer informatie www.dordrechtsmuseum.nl
|